Què és la FundacióBit? Bit en primera persona

La Fundació Bit és un organisme d39;investigació dedicat a l39;anàlisi, desenvolupament i promoció de les noves tecnologies per conduir les Illes Balears cap a la Societat de la Informació i el Coneixement.

OVERVIEW

This site fundaciobit.org currently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have researched zero pages within the domain fundaciobit.org and found twenty websites referencing fundaciobit.org. We have detected two contacts and locations for fundaciobit.org to help you reach them. We have detected four public web platforms owned by fundaciobit.org. This site fundaciobit.org has been on the internet for six hundred and eighteen weeks, nine days, eight hours, and five minutes.
Aug 2012

FUNDACIOBIT.ORG RANKINGS

This site fundaciobit.org has seen diverging levels of traffic all round the year.
Traffic for fundaciobit.org

Traffic ranking (by month) for fundaciobit.org

Traffic ranking by day of the week for fundaciobit.org

FUNDACIOBIT.ORG HISTORY

This site fundaciobit.org was began on on August 21, 2012. It is currently six hundred and eighteen weeks, nine days, eight hours, and five minutes old.

DOMAIN PERIOD

CliQIB Clúster de la Indústria Química de les Illes Balears

Clúster de la indústria Química de les Illes Balears. Centre Empresarial Son Espanyol Local 9 - ParcBit - 07121 - Palma.

IFOC - Institut de Formació i Ocupació de Calvià

FOMENTO DE LA INICIATIVA EMPRENDEDORA. El IFOC, en colaboración con el Dr. Lanza para el mes de junio el último taller gratuito en nuevas tecnologías de este semestre, dirigido a emprendedores, profesionales y empresas. Finalización Talleres de Empleo IFOC 2015.

Feria InnovEm 2017 Jóvenes Empresarios de Baleares Es Mercadal Menorca - España

Presidente del Centro UNESCO de Cataluña. Ex Dircom del FC Barcelona. Directora de Atracción de Talento del Grupo Adecco. Clúster Ecommerce and Tech Barcelona. Head of PR and Communications Hundredrooms. Asesor empresarial, experto en joint ventures, gestión de crisis y desarrollo de negocio. Director General de la Fundación Cotec. Fundadora de RATPANAT Luxury and Adventure.

WHAT DOES FUNDACIOBIT.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciobit.org Mobile Screenshot of fundaciobit.org Tablet Screenshot of fundaciobit.org

Govern de les Illes Balears

Comunidad Autonoma de las Islas Baleares

Sant Pere, 7

Palma de Mallorca, Illes Balears, 07012

Vicente Olvera

C/Laura Bassi, 1

Palma de Mallorca, Baleares, 07121

FUNDACIOBIT.ORG HOST

We identified that the main page on fundaciobit.org took zero milliseconds to come up. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion our crawlers consider this site not secure.
0 seconds
195.57.128.120

sirtis.bitel.es
dinky.bitel.es

Què és la FundacióBit? Bit en primera persona

DESCRIPTION

CONTENT

This site fundaciobit.org had the following on the web page, "Fundació Bit Govern de les Illes Balears." Our analyzers noticed that the webpage said " Què és la FundacióBit? La Fundació Bit Fundació Balear dInnovació i Tecnologia és un organisme sense ànim de lucre, adscrit a la Conselleria dEconomia i Competitivitat, que té lobjectiu dexecutar les estratègies dR D I del Govern de les Illes Balears, mitjançant el foment de les noves tecnologies i de lesperit emprenedor de base tecnològica." The Website also stated " Els principals objectius de la Fundació Bit són. Crear un entorn empresarial favorable a la innovació." The website's header had innovacio as the most important keyword. It was followed by tecnologia, illes balears, and ibit which isn't as highly ranked as innovacio. The next words the site used was TIC. innovación was also included but could not be seen by search engines.

MORE DOMAINS

Fundació Bizcabar

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. La Fundació Bizcabar destina recursos propis i de totes les empreses o persones que ho vulguin, a projectes impulsats per entitats sense ànim de lucre que ho necessitin.

Fundació Bonanit Atenem persones sense llar

Èxit del concert dels Rotary per a la Fundació Bonanit. El concert solidari del Club Rotary. A favor de la Fundació Bonanit. El Teatre Tarragona, amb cabuda per 700 persones, es va omplir per contemplar el concert de les bandes de grau professional dels conservatoris de la Diputació de Reus i Tarragona.

Bloc de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura

Dissabte, 8 de novembre de 2008. La nostra companya i coordinadora del curs, aquesta vesprada penjarà les fotos de la sessió de blocs. Dimecres, 5 de març de 2008.

Fundació Bromera

Com es fa un llibre.

FUNDACIÓ BUSQUETS

Carrer del Doctor Cabanes, 27, 08221 Terrassa. Tel 93 788 15 23.